Zákaznická podpora: info@botyluks.cz

Vše o nákupu

Doba dodání

Dodací doba v našem e-shopu se pohybuje mezi 2 – 4 týdny.Liší se v závislosti na momentálním vytížení, protože všechny naše produkty vyrábíme na základě objednávek. Aktuální dobu dodání se dozvíte u každého produktu. Pokud byste boty potřebovali dříve, občas není problém vyhovět dřívějšímu dodání, ale je nutné si jej včas domluvit.   

Každý den pro Vás děláme boty jak nejlépe a nejrychleji umíme. Rádi bychom každému z Vás dodali boty hned, ale bohužel se nám to zatím nedaří. Váš zájem je tak veliký, že přijímáme pomocníky, aby se situace zlepšila a nemuseli jste tak dlouho čekat a mohli začít chodit zdravě a pohodlně ještě dnes. Když se nám nějaké botky vrátí, třeba z důvodu špatně zvolené velikosti, ihned je odesíláme nejdéle čekající objednávce.

Děkujeme za Váš zájem o naše boty, který nás moc těší ♥ a především za trpělivost, kterou s námi máte :).

1   2

Ceny poštovného

Dopravu našich bot k vám zajišťují dopravci PPL, Česká pošta a Zásilkovna. PPL patří mezi nejspolehlivějšího dopravce s přijatelnými cenami. U každého produktu naleznete v modrém kolečku dole odkaz s informacemi o ceně dopravy. 

Platit za zboží můžete buď převodem, nebo na dobírku. Po vyexpedování objednávky vám přijde email s číslem balíčku a odkazem pro jeho sledování. Ceny poštovného naleznete níže v tabulce.

POŠTOVNÉ NA NAŠEM E-SHOPU V ČR

tabulka poštovné nová

POŠTOVNÉ NA SLOVENSKO

Naše výrobky posíláme i na Slovensko přepravní službou PPL. Za objednávku můžete zaplatit i v Eurech.

tabulka poštovné SK nová

OSOBNÍ ODBĚR V JABLONCI NAD NISOU

Boty si po domluvě můžete přijít vyzvednout přímo v sídle naší firmy v Jablonci nad Nisou na adrese Měsíční 33, Jablonec n N. 466 01 a to za předpokladu že máte objednávku zaplacenou převodem. Cena zboží se při osobním odběru nenavyšuje o poštovné ani balné. 

Všechny naše boty před odesláním nejprve uložíme do krabiček a poté balíme do nových pevných klopových krabic. Snažíme se dělat vše pro to, abyste zásilku obdrželi v pořádku a byli maximálně spokojení, bohužel i tak se občas může stát, že zásilka dorazí poškozená. V takovém případě nás prosím kontaktujte a celou záležitost společně vyřešíme tak, abyste byli spokojeni. Spokojený zákazník je pro nás prioritou a odrazem naší dobře odvedené práce.

botyluks   botyluks

Záruka a reklamace

K reklamaci přistupujeme se vší odpovědností a péčí. Většinou se snažíme všem zákazníkům vyjít vstříc a boty opravit.

JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI?

Informujete nás emailem o reklamaci zboží. Vyplňte reklamační list. Popište vadu zboží co nejpodrobněji. Reklamační list vytiskněte a podepište. Reklamační list vložte do zásilky spolu s daňovým dokladem a reklamovaným zbožím. Celou zásilku odešlete na naši adresu: Ing. Václav Luks, Měsíční 33, Jablonec n. N. 466 01

ZÁRUČNÍ DOBA

Záruční doba je u našich výrobků standardních 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet převzetím zboží.

Záruka se vztahuje na výrobní vady výrobků nebo jiné vady, které nebyly způsobeny neodborným nebo nešetrným zacházením, použitím výrobku v rozporu s jeho účelem nebo návodem k obsluze nebo mechanickým poškozením.

Poškození při nevhodném používání, nesprávné manipulaci nebo úmyslné poškození nelze brát jako nárok na reklamaci. Záruka se dále nevztahuje na běžné opotřebení.

POTVRZENÍ ZÁRUKY

K uplatnění záruky je nejvhodnější daňový doklad, který zasíláme spolu se zbožím. Nesmí být starší 24měsíců.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ DO 14 DNŮ

Zboží objednané v internetovém obchodě, dodané dopravcem a zaplacené zákazníkem je možné v souladu se zákonem č. 367/2000 Sb. do 14 dnů od převzetí zboží vrátit prodejci (vztahuje se pouze na soukromé osoby). Právo odstoupit od smlouvy nelze uplatnit v souladu s § 53 odst. 8 občanského zákoníku v případě zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu (na míru).  Vzhledem k tomu, zboží na míru nemůžeme přijmout k vrácení.

Odstoupit od smlouvy lze za následujících podmínek:

Doručit zboží na naši adresu společně s přiloženým písemným vyjádřením zákazníka o odstoupení od kupní smlouvy a vyznačeným číslem účtu, na který má být provedena úhrada za vrácené zboží. Kontaktujte nás předem. Zboží odeslané a doručené zpět na adresu prodávajícího, nesmí být použité, musí být nepoškozené, s dokladem o koupi. Zboží prosím nezasílejte na dobírku, nebude převzato. Vrácená částka je vždy počítána s cenou dopravy, pokud byla účtována při objednání a dodání zboží.

REKLAMAČNÍ LIST

Reklamační list si můžete stáhnout zde: Reklamační list

 Reklamační-list-pro-web